سریالی با 2 کارگردان

    کد خبر :102966

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «محکومین»از اضافه شدن یک کارگردان جدید در مسیر تولید کار خبر داد.

بهروز مفید اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های قبلی، پیش بینی شده بود که فیلمبرداری این سریال بهمن ماه به اتمام برسد اما از آنجایی که مدیران سیما اعلام کردند که کار باید دیماه تحویل شبکه یک شود، ما تصمیم گرفتیم برای سرعت بخشیدن در کار، تولید را به دوگروه تقسیم کنیم.

وی افزود: به همین منظور حسین قناعت که از نویسندگان سریال و از کارگردانان خوب سینما و تلویزیون هست را به بعنوان کارگردان دوم، به گروه اضافه کردیم.

مفید تصریح کرد: گروه اول به کارگردانی سیدجمال سید حاتمی کماکان مشغول تولید و تصویربرداری هستند و در چند روز گذشته ضبط در لوکیشن های میدان دانشگاه و مرادآباد به اتمام رسید و در حال حاضر در حال فیلمبرداری تصاویر خیابانی هستند.

تهیه کننده سریال محکومین با اشاره به این که تاکنون فیلمبرداری 40 درصد از کار به اتمام رسیده است، افزود: هم اکنون آقای قناعت در حال مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر است و به زودی کار گروه دوم با تیم تولید مجزا آغاز می شود.

به گفته مفید، قرار است 22 قسمت از سریال اپیزودیک محکومین توسط سیدجمال سید حاتمی و 8 قسمت دیگر توسط حسین قناعت تولید شود. موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود. لیلا زارع بازیگر ثابت این سریال است و در هر اپیزود با توجه به فیلمنامه، بازیگران جدیدی ایفای نقش می کنند.

مجموعه تلویزیونی محکومین کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 45 دقیقه ای در دست تولید است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید