بررسی جزئیات قتل نوجوان خان ببینی

    کد خبر :102403

رئیس حوزه قضایی خان ببین از قتل نوجوان ۱۶ ساله در خان ببین خبرداد و گفت: در تحقیقات اولیه خصومت علت این قتل شناخته شد.
محمود وکیلی در خصوص دستگیری سه متهم نوجوان خان ببینی اظهار کرد: بامداد امروز زن و مرد جوانی با مراجعه به کلانتری خان ببین مدعی شدند پسر نوجوان شان به آن ها خبر قتل یکی از دوستانشان را داده است.

به گزارش نامه نیوز، رئیس حوزه قضایی خان ببین از قتل نوجوان ۱۶ ساله در خان ببین خبرداد و گفت: در تحقیقات اولیه خصومت علت این قتل شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل گلستان، محمود وکیلی در خصوص دستگیری سه متهم نوجوان خان ببینی اظهار کرد: بامداد امروز زن و مرد جوانی با مراجعه به کلانتری خان ببین مدعی شدند پسر نوجوان شان به آن ها خبر قتل یکی از دوستانشان را داده است.

 

رئیس حوزه قضایی خان ببین گفت: در پی این گزارش، ماموران با مراجعه به محلی که پسر نوجوان آدرس داده بود ، پیکر بی جان یک پسر ۱۶ ساله را در جنگل های شیرآباد خان ببین کشف کردند .

وی افزود: در تحقیقات از این پسر نوجوان ، دو دوست دیگر او نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وکیلی با بیان اینکه یکی از این سه نوجوان به قتل دوست خود اعتراف کرده است، تصریح کرد: بامداد امروز در دورهمی که در منزل یکی از این نوجوانان برگزار شده بود، پس از مشاجره لفظی با استفاده از کمربند، دوست خود را خفه کرد و پس از قتل با کمک دوست دیگرش، جنازه را به جنگل بردند و رها کردند.

وی افزود: هر چند این نوجوانان علت قتل را خصومت شخصی بین قاتل و مقتول عنوان کرده اند اما کشف علت واقعی قتل ، نیازمند به بررسی های بیشتر است .

رئیس حوزه قضایی خان ببین اظهار کرد: بررسی های نخستین نشان می دهد، تعدادی از این نوجوانان در خانواده های از هم پاشیده زندگی می کنند .

وی به اشاره به این که این چهار نفر متولد سال های ۸۰ و ۸۱ هستند، تصریح کرد: خانواده ها باید بیشتر بر رفتار فرزندان و دوستانی که انتخاب می کنند نظارت داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید