رازهایی درباره آقای مجری که نمی‌دانید!

    کد خبر :102348

با اینکه فرزاد حسنی از ورزش وارد بازیگری شده اما از مهمان ابتدا جایگاه خوش را پیدا کرد و با بازی روانش ثابت کرد در این زمینه استعداد دارد. فوتبال حرفه ای را دیر شروع کرد. واقعیت این است که او از بچگی عاشق فوتبال بوده اما به خاطر اهمیت خانواده اش به تحصیل، تا مدت ها رشته ای دیگر را دنبال کرد.

فرزاد حسنی متولد 21 شهریور 56 است. او در حال حاضر مجرد بوده و مهندس مکانیک می باشد.خصوصیاتی راجع به فرزاد حسنی را در ادامه بخوانید:
با اینکه فرزاد حسنی از ورزش وارد بازیگری شده اما از مهمان ابتدا جایگاه خوش را پیدا کرد و با بازی روانش ثابت کرد در این زمینه استعداد دارد. فوتبال حرفه ای را دیر شروع کرد. واقعیت این است که او از بچگی عاشق فوتبال بوده اما به خاطر اهمیت خانواده اش به تحصیل، تا مدت ها رشته ای دیگر را دنبال کرد. به رغم تمام مخالفانی که دارد حتی در عصه تئاتر هم حضور یافت. می گوید غیر از این که علاقه به مطرح شدن مهم است، توانایی در آن هم اهمیت دارد. آدم راحتی است و از شوخی بدش نمی آید. بی ریایی متولد شهریور در او تبلور یافته . حتی در مقابل حرف های تند منتقدانش هم ادب و فروتنی را رعایت می کند. گفته ای از او: «این طور نیست که اگر کسی در رشته ای اسم دارد، حتما در زمینه های دیگر هم بتواند موفق باشد. وقتی وارد یک عرصه جدید می شوی، باید از صفر شروع کنی.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید