سقف قیمت بلیت پرواز عتبات تعیین شد/تهران-نجف ۱.۲ میلیون تومان

    کد خبر :101966

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از تعیین سقف نرخ بلیت پرواز عتبات عالیات در اربعین امسال خبر داد و گفت: نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت مشهد-نجف و تهران-نجف به ترتیب ۱.۵ میلیون تومان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

مقصود اسعدی‌سامانی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به جلسه مشترک دیروز ایرلاین‌ها، انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری با موضوع تعیین نرخ پرواز عتبات عالیات برای ایام اربعین اظهار کرد:‌ نرخ‌گذاری انجام شده برای پروازهای مذکور در بازه زمانی 13 آبان‌ تا 22 آبان‌ماه است.

وی ادامه داد:‌ مطابق توافق صورت گرفته نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت مشهد-نجف و مشهد-بغداد 1.5 میلیون تومان تعیین شده است.

وی با بیان این‌که نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت تهران-نجف و تهران-بغداد نیز یک میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده تاکید کرد: قیمت بلیت پرواز از سایر شهرهای کشور به شهرهای نجف و بغداد نیز یک میلیون و 200 هزار تومان است.

سامانی با اعلام این‌که نرخ بلیت افراد زیر12 سال معادل 75 درصد نرخ بلیت بزرگسالان است، افزود: نرخ‌ بلیت پرواز تهران- نجف 600 هزار تومان و قیمت بلیت یک طرفه مشهد-نجف نیز 750 هزار تومان تعیین شده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اعلام این‌که قیمت بلیت پروازهای بیزینس بر اساس تعرفه ایرلاین‌ها اعلام می‌شود، اظهار کرد: مقرر شده شرکت‌های‌ هواپیمایی نسبت به فروش تدریجی اقدام کنند، در این راستا لیست دفاتر مجوزدار در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی بارگزاری می‌شود.

سامانی بیان کرد: به هموطنان عزیز توصیه می‌کنیم با توجه به این‌که ظرفیت پروازها محدود است از مسیرها و مُدهای دیگر حمل‌ونقل برای عزیمت به عتبات عالیات استفاده کنند.

وی با تاکید بر این که ایرلاین‌ها از تمام ظرفیت‌های خود در این ایام استفاده می‌کنند، تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی تا 20 مهرماه فرصت دارند برای پروازهای اربعین برنامه‌ریزی کرده و مجوز‌های لازم را دریافت کنند و از این تاریخ به بعد تکلیف پروازها مشخص می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید