اعلام جنگ «استیو بنون» با رهبری جمهوریخواهان کنگره

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۱۰
    کد خبر :101760

استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که در ماه آگوست کاخ سفید را ترک کرد روز یکشنبه با درخواست از گری کوهن، مشاور ارشد اقتصادی ترامپ برای استعفا علیه رهبری جمهوریخواهان کنگره اعلام جنگ کرد.
واشنگتن پست نوشت: استیو بنون در مصاحبه‌ای با برنامه 60 دقیقه شبکه سی بی اس میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا و پاول رایان، رئیس مجلس نمایندگان را به تلاش برای بی اثر کردن انتخابات 2016 متهم کرد. این اولین مصاحبه تلویزیونی بنون پس از ترک کاخ سفید و بازگشت به پایگاه خبری بریت بارت بود.

وی این افراد را به شکست در جایگزینی طرحی برای بیمه اوباما متهم و تاکید کرد که از سایت خود برای معرفی این افراد به عنوان شخصیتهایی که به ترامپ برای پیشبرد طرح بیمه جایگزین ترامپ کمک نکردند، استفاده خواهد کرد.

بنون به سی بی اس گفت: آنها تا وقتی مجبور نشوند به شما کمک نخواهند کرد. آنها اگر از رئیس‌جمهوری آمریکا حمایت نکنند مسئول شناخته خواهند شد.درحال حاضر هیچ تعهدی وجود ندارد.

استیو بانون با اعلام وفاداری کامل به ترامپ از آن دسته اعضای دولت که با انتشار اطلاعات به رسانه‌ها نارضایتی خود از نحوه مدیریت ترامپ در پرونده شارلوتزویل را نشان داده بودند به شدت انتقاد کرد.

وی دراین باره گفت: شما می‌توانید به او بگویید که بهتر است این کار را به روش بهتری انجام دهید. اما اگر قرار است قانون را نقض کنید بهتر است استعفا کنید. اگر این مسئله را غیرقابل قبول می‌دانید باید استعفا کنید.

او به صراحت به کوهن، مدیر شورای اقتصاد ملی ترامپ اشاره کرد که به واکنش ترامپ در مصاحبه با فایننشال تایمز انتقاد کرده بود، گفت که به اعتقاد وی کوهن باید از سمت خود استعفا می‌کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید