مرحله سوم ادابازی/صعود صداسیما به فینال

    کد خبر :101675

شب گذشته مرحله سوم مسابقه ادابازی در خندوانه آغاز شد.

برنامه خندوانه میزبان دو گروه امید نعمتی، مهیار طهماسبی ( پالت) و محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو ( صدا سیما) بود.

ابتدای برنامه خندوانه رامبد جوان درباره تغییرات قوانین مرحله سوم مسابقه ادابازی توضیحاتی داد.

البته در مرحله سوم، گروه صدا سیما 110 نشان و گروه پالت 70 نشان از مرحله قبل امتیاز داشتند که می‌توانند برای دریافت زمان بیشتر و دو برابر کردن امتیازهایشان از آنها استفاده کنند.

برای آغاز مسابقه، دو گروه به مدت سه دقیقه زمان برای کری‌خوانی داشتند. در این بخش گروه صداسیما تیتراژ سریال لیسانسه‌ها را با صدای امید نعمتی لب‌خوانی کردند که برای خود نعمتی هم جذاب و هیجان‌انگیز بود، به همین دلیل بیشتر تماشاگران حاضر در استودیو و گروه پالت هم به آنها امتیاز دادند، به این ترتیب گروه صداسیما اولین امتیاز این مسابقه را کسب کردند.

در مرحله اول هر دو گروه باید کلماتی را ادابازی می‌کردند. گروه امید نعمتی، مهیار طهماسبی 22 امتیاز و محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو 35 امتیاز کسب کردند.

در بخش دوم مرحله سوم مسابقه ادابازی، هر یک از گروه‌ها بر اساس حرفی که در پاکت است مسابقه اسم و فامیل را روی برگه‌ای می‌نوشتند و برای هم گروهی خود با ادا اجرا می‌کردند. تا این قسمت مسابقه، گروه محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو 60 امتیاز و امید نعمتی، مهیار طهماسبی34 امتیاز کسب کردند. البته در این مرحله گروه صداسیما از نشان‌های خود برای دو برابر شدن امتیاز استفاده کردند.

در مرحله پایانی لحظات جذابی را شاهد بودیم. دو گروه با پوشیدن لباس‌های بادی کلماتی را انتخاب کردند و باید با این شرایط مسابقه را اجرا می‌کردند. در این بخش گروه محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو 75 و گروه امید نعمتی، مهیار طهماسبی 49 امتیاز کسب کردند.

در نهایت گروه محمد معتضدی، بهزاد قدیانلو با 75 امتیاز به مرحله فینال صعود کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید