مجازات فریب منشی مطب

    کد خبر :101630

قضات دیوانعالی کشورحکم محکومیت مرد جوانی را تأیید کردند که به اتهام تجاوزبه منشی یک مطب دستگیرشده وپس ازمحاکمه و رد ادعاهای دخترجوان به شلاق وتبعید محکوم شده بود.
مهر سال گذشته بانوی جوانی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران از مردی به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.
به گزارش نامه نیوز،این زن همزمان با طرح شکایتش به قاضی بابایی -ریاست دادگاه- و قاضی تولیت-مستشار- گفت: من منشی مطب یک دکتر پوست و مو هستم و مدتی است که در مطب ایشان کار می‌کنم. یک روز مردی به‌عنوان مشتری وارد شد وبعد هم به بهانه آشنایی وازدواج شماره تلفنم را گرفت.

مدتی پس ازآشنایی ودرحالی که اعتمادم را بخوبی جلب کرده بود قرار گذاشت که مرا به خانه‌اش ببرد تا به‌عنوان عروس خانواده به اهل خانه معرفی کند. اما آن روز وقتی به خانه رفتیم متوجه شدم کسی در خانه نیست. خواستم از آنجا فرارکنم که مرا با زور وتهدید به اتاقش کشاند و تعرض کرد.»

به‌دنبال طرح این شکایت، پرونده به کارآگاهان اداره شانزدهم آگاهی تهران بزرگ سپرده شد تا اینکه متهم دستگیرشد.اوبه کارآگاهان گفت: «من وشاکی با هم دوست شده‌ایم و هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده است. اما مدتی پس از آشنایی وقتی خانم منشی را برای ازدواج مناسب ندیدم که اوهم تهدید به شکایت کرد.»

قضات دادگاه پس از بررسی پرونده پی به اصل ماجرا بردند و متهم را به خاطر رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق و یک سال تبعید محکوم کردند. با اعتراض شاکی، پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد و در نهایت قضات دیوان عالی کشور نیز رأی قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران را تأیید کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید