نجات مادر باردار و کودک ۴ ساله از میان دود و آتش + تصاویر

    کد خبر :101345

آتش‌نشانان مادر باردار و کودک چهار ساله‌ای را از میان دود و آتش نجات دادند.

به گزارش  پویا؛ ساعت 13:59 روز پنجشنبه (17 شهریور ماه جاری) در پی بروز آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی یک طبقه و اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه 35 و تیم نجات 6 را به محل حادثه در صالح‌آباد غربی، خیابان کلهر، کوچه موسوی اعزام کرد.

احمدعلی زارع تیموری؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه یک منزل مسکونی یک طبقه وجود داشت که مقداری لوازم و اثاثیه منزل در حیاط و ورودی ساختمان بر روی هم انباشته شده بود.

وی ادامه داد: شعله‌های سرکش آتش، حیاط و یک دستگاه خودروی سواری پراید را در برگرفته و هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شد.

تیموری خاطرنشان کرد: بنابر اظهار اهالی محل، دو نفر از ساکن خانه در میان دود و آتش محبوس شده بودند که آتش‌نشانان به سرعت ایمن‌سازیهای لازم را انجام دادند، ضمن قطع برق و گاز محل، همزمان با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، مهار آتش را آغاز کردند و با همکاری نیروی نجات با استفاده از تجهیزات انفرادی کامل به جستجوی کامل ساختمان پرداختند.

افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان موفق شدند دو نفر از ساکنان (خانمی باردار از تبعه افغانستان و فرزند چهار ساله‌اش) که دچار دود گرفتگی شدید شده بودند را از محل خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و لکه‌گیری کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی داده و به مأموریت خود پایان دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید