محمدعلی نجفی:واگذاری‌های هفته‌های اخیر در شهرداری را بررسی می‌کنیم

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۶:۴۴
    کد خبر :101315

شهردار تهران تاکید کرد: قراردادها و واگذاری‌های هفته‌های پایانی شهرداری در دوره قبل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
محمدعلی نجفی از ۳۴ قراردادی که به گفته سخنگوی قوه قضاییه با کمک شهردار سابق تهران و اقدامات قوه قضاییه فسخ شده است، ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: من نمی‌دانم سخنگوی قوه قضاییه چه قراردادهایی را مطرح‌ کرده‌اند. من در جریان این موضوع نیستم.

به گزارش نامه نیوز، وی درباره بررسی قراردادها و واگذاری‌های صورت گرفته از سوی شهردار سابق تهران در هفته‌های اخیر اظهار داشت: حتما این قراردادها و واگذاری‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. من در ۱۰ روز گذشته به صورت رسمی در شهرداری مسئولیت پیدا کرده‌ام و در این فرصت کوتاه امکان این بررسی‌ها فراهم نشد.

شهردار تهران با بیان اینکه طی روزهای گذشته اولویت اصلی من استقرار تیم اصلی شهرداری بوده است، تصریح کرد: پس از استقرار تیم مدیریتی شهرداری که بخشی از آن مستقر شده و استقرار بخشی دیگر ادامه خواهد داشت، ان‌شاالله همه موارد مطرح شده در این چند هفته را مورد بررسی قرار می‌دهیم و اگر موارد خلاف و سویی دیده شود، حتما متناسب با آن مورد، اقدام خواهیم کرد.

نجفی درخصوص بازداشت قائم مقام محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران نیز خاطرنشان کرد: اطلاعی که از این مسئله دارم، آن است که ایشان بازداشت شده است اما از جزییات پرونده اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چقدر از اتهامات مربوط به فعالیت‌های ایشان در شهرداری یا چقدر مربوط به سایر فعالیت‌های خارج از شهرداری است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید