اینکه شما و یار جمنایی تان مدام با آب و تاب از بیکاری و فقر مطلق سخن می‌گویید را چه بنامیم؟!

  • سیاسی
  • شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۸:۴۸
    کد خبر :10112
جناب حجت الاسلام رئیسی و برخی دیگر از کاندیداها از دیپلماسی ملتمسانه دولت سخن گفتند، آنها سخن گفتن از خزانه خالی را اشتباه فرمانده‌ای خواندند که به دشمن اعلام می‌کند دیگر نیرویی ندارد!
اما جناب آقای رئیسی عزیز!
بگذریم از اینکه دولت چگونه می‌تواند از عملکرد خود در مقابل بی‌انصاف‌ترین تخریب‌گران که اکنون حول محور شما جمع شده‌اند، دفاع نماید بدون آنکه بگوید چه تحویل گرفته و چه تحویل داده.
بگذریم از آنکه معجزه هزاره سومِ شما و دوستان و حامیان شما، قبل از این دولت و در اواخر دولت خویش به صراحت همه مشکلات اقتصادی را در گفتگوی تلویزیونی و سخنرانی‌ها گردن تحریم‌ها می‌انداخت و حتی به زبان هم اعتراف کرد که تحریم‌ها باعث این تشنج و التهاب اقتصادی است و روی شعارهای گذشته خود نایستاد و دیگر لازم نبود کسی منتظر اعتراف مسئولین نسبت به اثرگذاری تحریم‌ها باشد.
بگذریم از اینکه غربی‌ها با آن همه اطلاعات و پژوهشگر کارکشته در مورد مسائل ایران، هیچ احتیاجی به اطلاعات روحانی نداشتند که بفهمند چه بلایی می‌شود سر کشوری آورد که ذیل فصل هفتم شورای امنیت سازمان ملل به عنوان تهدید جامعه جهانی قرار گرفته است.
بگذریم از اینکه اگر روحانی با تفاسیر شما به دشمن آدرس غلط و ضعف نشان داده بود، دیگر احتیاجی به مذاکره نبود و شش ابرقدرت جهانی ماه‌ها با ایران مذاکرات سخت و فشرده را ادامه نمی‌دادند و هسته‌ای را که خط قرمزشان بود قانونی اعلام نمی‌کردند و دیگر هیچ تحریمی را بر نمی‌داشتند چراکه خود اعتراف کردند که اگر می‌توانستند پیچ و مهره هسته‌ای را از هم باز می‌کردند اما نمی‌توانند.
از همه اینها بگذریم و یک سوال را از محضر نقدپذیرتان بپرسیم!
اینکه شما مرتبا با آب و تاب از فقر و بیکاری در کشور سخن می‌گویید و اکثر فیلم تبلیغاتی شما را بیان سیاه‌روزی ملت ایران تشکیل می‌دهد و اینکه یار جمنایی شما 25 میلیون نفر(از هر سه نفر یک نفر) در ایران اسلامی را در فقر مطلق!(بدون خوراک، بهداشت، سرپناه، تحصیل) توصیف می‌کند را چه بنامیم؟!
شمایی که بهمراه یارانتان مرتبا مردم ایرانِ تحت مدیریت نظام اسلامی را در فلاکت نشان می‌دهید چه آدرسی به نسل‌های جوان راجع به مدیریت چهل سال انقلاب اسلامی می‌دهید؟ مگر این مشکلات تازه بوجود آمده است؟
شمایی که هنوز با شعار افزایش یارانه نقدی و بازگشت به سیاست ویرانگر توزیعی-پوپولیستی احمدی‌نژادیسمی و برنامه‌های بی‌پشتوانهِ غیرکارشناسی، مردم را گدای توزیع پول تلقی می‌کنید چه آدرسی می‌دهید؟
تصور می‌کنید اگر با سیاه‌نمایی به مردم بقبولانید که تمام تلاش‌ها و موفقیت‌های این دولت نادیده بگیرند، مردم به سراغ شما می‌آیند یا اینکه نسبت به اصل کارآمدی انقلاب و نظام اسلامی ناامید می‌شوند؟
تصور می‌کنید حتی اگر رئیس‌جمهور شوید و بار دیگر مردم به طیف سیاسی شما اعتماد کنند، با هجوم سرسام‌آور مشکلات مدیریتی که خود به خوبی به آن واقف هستید، به راحتی غلبه می‌کنید و مردم را عصبانی و پریشان‌تر از قبل، نمی‌شورانید؟
آقای رئیسی! مردم صد برابر سال های گذشته، سخت‌گیر هستند چون ادعاهای تخریبی ما بجای آنکه متمرکز بر دشمنان واقعی باشد، بیش از هر زمانی تیغی بر گلوی مدیران قوی و کارآمد کشور شده است…
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید