بازیگر و خواننده محبوب پدر شد

    کد خبر :100773

بنیامین بهادری برای بار دوم طعم پدر شدن را چشید.

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ در صفحه شخصی خود از پدر شدن مجددش خبر داد.

متن خبر بچه دار شدن دوباره بنیامین را در ادامه بخوانید:

سلام

١٨٧- دنیا یه جورى شرطى شده که اگه شب تولد خودمون پست نذاریم انگار فراموش کردیم که به دنیا اومدیم.

١٨٨- خدا رو شکر که وسط این دنیاى شدیداً طلبکار(!)، من بى قید و شرط ترین رفقا رو دارم. خدا مى دونه گاهى عمداً اذیتشون هم کردم که ببینم منو تا کجا تحمل مى کنند و همیشه این من بودم که روم کم شدهسلام

١٨٧- دنیا یه جورى شرطى شده که اگه شب تولد خودمون پست نذاریم انگار فراموش کردیم که به دنیا اومدیم.

١٨٨- خدا رو شکر که وسط این دنیاى شدیداً طلبکار(!)، من بى قید و شرط ترین رفقا رو دارم. خدا مى دونه گاهى عمداً اذیتشون هم کردم که ببینم منو تا کجا تحمل مى کنند و همیشه این من بودم که روم کم شده. ١٨٩- به دلیل وجود همین دوستانم هر وقت خبر مهمى داشتم سعى کردم همین جا با شماها -که هنوز و با عشق این شماره ها رو دنبال مى کنید- مطرح کنم.

١٩٠- بیشتر از این نمى تونستم این موضوع رو پیش خودم و نزدیکانم نگه دارم “تا چند هفته آینده یه کوچولو به جمع خانواده ى ما اضافه میشه”

١٩١- خیلى دلم مى خواست تو ایران به دنیا بیاد ولى دیدم مادرش تو امریکا راحت تره. هم خانواده اش پیشش هستن و هم خودش بزرگ شده اینجاست، دلش این طور خواست من هم گفتم چشم

١٩٢- انگار همه این سى و پنج سال رو منتظرت بودم پسرم ۱۹۳- بارانا از همه ما خوشحال تره. چرا نباشه؟ داره میشه خواهر بزرگه ١٩٤- دنیا یه جورى شرطى شده که خدا مى دونه ولى من و شما با هم شرطى نیستیم و این خودش یک دنیا قیمت داره.

١٩٥- مراقب خودتون و عشقتون باشید

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید