مرز مهران آماده میزبانی زائران اربعین است/ جاده ایلام به مهران 4بانده می شود

  • سیاسی
  • شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ۹:۲۷
    کد خبر :100356

نماینده مردم ایلام،چرداول،ایوان،سیروان،ملکشاهی و مهران درخصوص پیش بینی حضور زائران در اربعین در مرز مهران گفت: چندین سال است بحث راهپیمایی بزرگ اربعین به راه افتاده است که از نقاط مختلف کل کشور در این راهپیمایی شرکت می کنند. در تلاش هستیم که تمام مشکلات پایانه مرزی مهران برای اربعین امسال رفع شود و زائران با سهولت بیشتری از این مرز تردد و در همایش ملی و بزرگ اربعین شرکت کنند.

سلام امینی در گفت و گو با جام جم آنلاین درباره مرز مهران که به گفته او امن‌ترین مرز برای تردد حدود 3 میلیون زائران اربعین است گفت: زیر ساخت های از استان ایلام درحال اصلاح است مخصوصا جاده ایلام به سمت مهران که حدودا 80 کیلومتر است پیش بینی های انجام شده است که مسیر رفت و برگشت ایلام به مهران یک طرفه شود و مسیرهای دیگری همچون جاده ملکشاهی و جاده حمیل به مهران است که تردد از روی آن انجام می شود.

نماینده مردم ایلام با اشاره به 4 بانده شدن مسیر ایلام به مهران اعلام کرد: درخصوص مسایل بهداشتی، استراحتگاهها، پارکینگ ها و ایستگاه های صلواتی که تمهیدات خوبی در دست اقدام است.

وی اعلام کرد: تونل قلاجه حدود 10 کیلومتر از راه را میانبر می زند با وجود مشکلات کوچکی که دارد، اما پیمانکار این پروژه قول داده است که این مسیر در اربعین به بهره برداری برسد. همچنین پیش بینی ها توسط وزارت کشور، راهنمایی و رانندگی و دستگاه های مرتبط انجام شده که در دست اقدام است تا بتوانند کمکی به تسهیل ترافیک اربعین کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه اولویت تردد زائران اربعین مرز مهران است، خاطرنشان کرد: از مسئولان ارشد کشوری درخواست داریم به این مرز توجه جدی کنند تا بتوانیم بهترین خدمات را به زائران ارائه کنیم.

وی در ادامه : در خصوص مشکلات آب شرب مهران که با آمدن وزیر نیرو و معاونین ایشان به مهران احداث شد انشالله که تا چند روز آینده به بهره برداری برسد.

امینی با بیان اینکه گیت های در این مرز آماده تردد زائران اربعین است، افزود: اقدامات لازم برای تردد راحت و بدون اتلاف وقت زائران اربعین در مرز بین‌المللی مهران اندیشیده شده است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید