قرص‌های گیاهی که نباید بخرید

    کد خبر :100207

یک مسئول سازمان غذا و دارو به نداشتن مجوزهای رسمی قرص دیابت گیاهی، قرص فشار خون، قرص گیاهی لاغری و کپسول چاقی نوعی برند محصولات گیاهی پرداخت.

به گزارش  تسنیم، امیر حسین جمشیدی – مدیر کل نظارت بر فراورده های طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو اظهار داشت: فرآورده های تولید شده توسط شرکت کیمیاگران راز طبیعت همانند قرص دیابت گیاهی، قرص فشار خون، قرص گیاهی لاغری و کپسول چاقی و … هیچ گونه مجوزی اعم از تاسیس، تولید، واردات، توزیع و عرضه از این اداره کل ندارند.

بنا بر اعلام مدیر کل نظارت بر فراورده های طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو فرآورده های تولید شده توسط شرکت کیمیاگران راز طبیعت همانند قرص دیابت گیاهی، قرص فشار خون، قرص گیاهی لاغری و کپسول چاقی و … هیچ گونه مجوزی اعم از تاسیس، تولید، واردات، توزیع و عرضه از این اداره کل ندارند.

بنا بر این گزارش دکتر امیر حسین جمشیدی پیرو نامه ای که برای معاونین غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور ارسال کرده است از آنان خواسته است نسبت به فرآورده های مورد اشاره از سطح عرضه اقدام لازم و فوری را انجام و نتیجه را به اداره کل متبوعش اعلام نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید