رقم بدهی بدهکاران بانکی میلیاردی است

    کد خبر :100189

عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: رقم بدهی بدهکاران بانکی میلیاردی است و این بدهی به تمامی بانک‌ها مربوط می‌شود.

محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبس و فردوس گفت: رقم بدهی بدهکاران بانکی میلیاردی است و این بدهی به تمامی بانک‌ها مربوط می‌شود.

وی با اشاره به دلایل میلیاردی شدن بدهی‌ها افزود: میلیاردی بودن رقم بدهی بدهکاران بانکی دلایل متعددی دارد که از جمله آن می‌توان به عدم هزینه کردن منابع در محل مشخص و ایجاد رکود در کشور اشاره کرد که این موارد باعث شده تا بدهکاران نتوانند بدهی خود را در زمان معیین به بانک‌ها بازگردانند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تأکید کرد: معوقات بانکی از بدهکاران معوقات درشتی است که در گزارشی در این رابطه، به آن اشاره شده است.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به پرونده‌های کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 گفت: در حال حاضر گزارش پرونده محصولات تراریخته در این کمیته آماده شده است و قرار است در صحن کمیسیون مورد رأی گیری قرار گیرد و پس از آن در صورت موافقت کمیسیون به صحن علنی مجلس ارائه شود.

امیرحسنخانی اظهار داشت: همچنین گزارشات مربوط به مؤسسات مالی و اعتباری تقریباً در این کمیته آمده است و باید پس از تعطیلات مجلس در صحن کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

داوود محمدی نماینده مردم قزوین نیز 7 شهریور از تکمیل و ن‌هایی شدن گزارش بدهکاران بانکی در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد.

وی افزود: گزارش بدهکاران بانکی به زودی در صحن علنی کمیسیون اصل ۹۰ مطرح و رأی گیری خواهد شد و پس از آن به صحن علنی مجلس تقدیم می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد بدهکاران بانکی بر اساس گزارش تهیه شده، تصریح کرد: بر اساس گزارش این کمیسیون، بدهکاران زیادی شناسایی و وجود دارند، اما تعداد عمده بدهکاران ۸۰۰ نفر است.

محمدی تاکید کرد: بخش عمده بدهی‌های بانکی مربوط به این ۸۰۰ نفر است.

وی با اشاره به ارقام دقیق بدهی ۸۰۰ بدهکار بانکی، گفت: رقم کلی بدهی بدهکاران بانکی تعیین شده و میزان بدهی این ۸۰۰ نفر هم مشخص شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید