گرفتار شدن 3 کارگر داخل چاه در تهران

    کد خبر :100121

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع 2 حادثه گرفتار شدن داخل چاه خبر داد و گفت: در این حوادث 2 کارگر افغانی و یک جوان ایرانی بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.

سید جلال ملکی عصر پنجشنبه افزود: ساعت 12:27 امروز حادثه گرفتار شدن در داخل چاه در خیابان آپادانا خیابان عربعلی به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در یک ملک 500 متری به عمق 10 متر گودبرداری شده بود که کارگران مشغول حفر یک حلقه چاه بودند که به یکباره دیواره این چاه ریزش کرد.

ملکی ادامه داد: در این حادثه 2 کارگر افغانی 28 و 45 ساله یکی تا بالای کمر و یکی از ناحیه پاها در زیر حجم زیاد خاک مدفون شدند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش آتش نشانان این 2 کارگر زنده از محل حادثه خارج و بدلیل مصدومیت توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی به دومین حادثه گرفتار شدن در چاه اشاره کرد و گفت: در ساعت 12:03 امروز نیز این حادثه به آدرس خیابان 17 شهریور پایین تر از سه راهی تیر دوقلو به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در یک بنای قدیمی ساختمانی جدید در حال ساخت بود و یک حلقه چاه به عمق 30 متر وجود داشت که بدلایل نامشخص یک جوان 28 ساله در داخل این چاه سقوط کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: یک نفر مقنی برای نجات این جوان وارد چاه شده بود که بدلیل نداشتن تجهیزات این فرد نیز در انتهای چاه گرفتار شد.

وی با بیان اینکه در انتهای چاه مقداری آب بود اظهار کرد: آتش نشانان با تجهیزات لازم وارد چاه شدند و موفق شدند این 2 نفر را از داخل چاه خارج کنند.

به گفته ملکی در این حادثه جوان سقوط کرده در داخل چاه توسط آتش نشانان از مرگ حتمی نجات یافت و توسط عوامل اورژانس این مصدوم راهی بیمارستان شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید